Om in de R-Box kleuren te blijven hebben we voornamelijk met rood en zwart gewerkt, overgoten met hier en daar een vleugje blauw om er zeker van te zijn dat we ten alle tijden herinnerd worden aan de ontelbare opgelopen blauwe plekken, veroorzaakt door aanvallende T45 kooibuizen en allerhande stompe attributen die steevast voor pijnlijke momenten zorgden bij elke poging tot “position switch”. Verder hebben we nog een dikke 25m CAN kabel geconsumeerd en ongeveer het dubbele aan sensorkabel.
Kortom genoeg om alle vitale delen van de M3 in het oog te houden en minutieus te kunnen controleren.
Met groot jolijt kunnen we dan ook mededelen dat de bekabelingswerken in de cockpit volledig klaar zijn. Het heeft er lang chaotisch uitgezien maar een ultieme razzia van den Ivo heeft er voor gezorgd dat we nu veel korte stukjes draad over hebben (zie foto). Het lijkt wel Mr Proper die als een wervelwind door de cockpit is geraasd maar dan zonder de lentebloesem of lavendel geur.
In ieder geval volgende week gaan we nog wat stoeien in het motor compartiment en dan komt het einde wel heel dicht bij.
Wordt vervolgd …