Na wat meet en paswerk hebben we het diff stevig kunnen verankeren tussen de 2 achterste veerpoten.
Allereerst hebben we de bodemplaat verstevigd en een stijve 3-hoeks verbinding gemaakt tussen de 2 achterste veerpoten.
Daarna hebben we volle ST52.3 bussen gemaakt die we door de bodemplaat geboord hebben en die als spacer dienen om het middelste gedeelte van de achteras vast te hangen. In de standaard configuratie is dit zwevend. De stalen bussen zijn met korte buisjes verbonden met de veerpoot 3-hoek.
We hebben ook de busjes waar de achteraspennen inkomen rondom verstevigd. Hier durven nogal eens scheuren ontstaan indien er geen verstevigingen worden aangebracht.
Een volgende zwakke punt zijn de 2 bouten waarmee de achteras aan de carosserie bevestigd wordt.
Origineel zitten op het einde van de bouten al plaatjes die tegen de dorpelrand wordt geschroefd om buigen van de bouten te voorkomen. Die dorpelrand hebben we ook flink verstevigd en de originele plaatjes worden ook opgelast op de zwakke punten.
Vooraan hebben we nog opstaande blokken gelast waar de triangels aan het chassis worden bevestigd.
Ook een punt dat het zwaar te verduren krijgt omdat alle rubber hier ook wederom is vervangen door unibals.